Mi ez?

John Cure regényíró blogja. Önismeretről, döntésekről, érzésekről, emberi kapcsolatokról, gondolatokról, filmekről, zenéről. Minden, ami az írói név mögött van.

21 gramm

21 gramm. A lélek súlya. Minden ember pontosan ennyit veszít testsúlyából halála pillanatában. Ennyi a súlya személyiségünknek, melyet egy életen át magunkban hordoztunk? 21 gramm. Egy csokiszelet súlya. De mi az élet súlya? Segít ez a 21 gramm az útkeresésben? Segít abban, hogy ha már nem leszünk, maradjon utánunk valami a világnak? 21 gramm. Egy kis kolibrimadár súlya. De mennyi a súlya a döntéseinknek? Tudunk úgy élni, hogy a döntéseink súlya ne legyen teher annak, akinek azt esetleg később viselnie kell?

Mottó

"A világ megismerése érdekes, hasznos, gyönyörködtető, félelmes vagy tanulságos; önmagunk megismerése a legnagyobb utazás, a legfélelmesebb felfedezés, a legtanulságo- sabb találkozás." (Márai Sándor)

kommentek

  • John Cure: Köszi neked érte! Igazából én csak annak a kis srácnak akarok megfelelni, aki voltam valamikor és ... (2010.06.12. 18:13) Ki vagyok én?
  • John Cure: Szerintem is nagyon hasznosak az ilyen és ehhez hasonló kis tanmesék. Ha kicsit megállunk és elgon... (2010.06.12. 18:13) A szeretet telepítése (Tanulságos történetek II.)
  • John Cure: RIP! (2010.06.12. 18:13) Elment a Nagy Tanító
  • John Cure: Rám is hatással vannak az ilyen történetek. Főleg akkor ha személyesen is éltem meg hasonlót. :( ... (2010.06.12. 18:13) Vak szerelmek
  • John Cure: Szerintem is szép történet és nagyon tanulságos. Hééé, ne sírj! Inkább te is nézz ki az ablakon! ;) (2010.06.12. 18:13) Az ablak (Tanulságos történetek I.)

Ki vagyok én?

2010.04.25. 16:05 | John Cure | 2 komment

Címkék: ez van azúgyvolt üdzsesvadzsol

Néha saját magam sem tudom. Talán csak egy fiatal, mosolygós, segítőkész fickó a szomszédból. Az, aki bárki más is lehetne, ha őszintén és kitartóan követi az álmait. Minden esetre úgy tűnik, lehet van olyan aki tudni szeretné, mert bekerültem a 2010-es Who is Who kiadványba.

 

 

 

 

 

 

 

 

 



A Who is Who Magyarországon lexikon jellegű kiadvány, 8 éve jelenik meg magyar nyelven, ahová ajánlás és saját kutatómunka útján válogatják be a gazdasági és kulturális élet szereplőit. Való igaz, hogy mindkét területen évek óta jelen vagyok és sikereket is értem el... De valahogy most mégis az jut eszembe, amikor egy cirka 45 kilós - „mama pici fia” típusú-, haveromat jó tíz éve behívták katonának, mire ő azt mondta: „Basszus, megkaptam a behívóparancsot! Tudod, komoly gondban lehet a haza, ha már rám is szükségük van.” Nos, így érzem most én is. Nem hiszem, hogy egy ilyen kiadványban kellene máris lennem.


Lehet, hogy néhány jelentősnek tűnő dolog áll már mögöttem, de napjainkban is életem egyik legnagyobb dobására készülök. Úton vagyok. Haladok a célok felé. Az álmaim felé. Mert hiába fél tucat megvalósult gyerekkori álom, még legalább ennyi megvalósításra vár!

 

De igazság szerint ezzel a Who is Who kiadvánnyal most egyet ismét kipipálhatok... ;)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://21grams.blog.hu/api/trackback/id/tr391950281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csajszis 2010.05.04. 09:53:49

Csak nyugodtan legyé' büszke!Én nagyon Gratulálok!

John Cure · http://www.johncure.com 2010.06.12. 18:13:26

Köszi neked érte! Igazából én csak annak a kis srácnak akarok megfelelni, aki voltam valamikor és óriásit álmodott. Szeretném ha büszke lehetne arra, aki lett. Csak tudod az bánt, hogy soha nem leszek egy Fekete Pákó vagy egy Klapka Dennis... :(((( Azért ők mégis... Na... ;)
süti beállítások módosítása